Friday 5 November 2010

Follow me Friday!!

Για να παίξω κι εγώ!!!

Λοιπον... να οι κανόνες...
  1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο ιστολόγιο σας.
  2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
  3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε την σχετική ανάρτηση.
  4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης του αν δεν είστε ήδη.
Και να οι απαντησεις μου!!

1. Ποιο είναι το αγαπημένο δωμάτιο του σπιτιού σας;
Χμ..μαλλον  το δωμάτιο της Πηνελόπης...που εκέι ξαναγίνομαι κι εγω παιδι!!!

2. Πότε θα ξεκινήσετε να στολίζετε το σπίτι σας για τα Χριστούγεννα;
ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Τι θα ζητήσετε φέτος από τον Αη Βασίλη να σας φέρει;

Υγεία στην οικογένεια μου και δημιουργικότητα ....(ισως κι ενα ακομα μωρό!!χιχιχι!!)

4. Ποια είναι η αγαπημένη σας ατάκα;
Αγάπη μου!!(αναφερομενη στην κορη μου!!!)

5. Σας επηρεάζει η γνώμη των άλλων για τον εαυτό σας;
Χμ... εξαρταται από το ποιοι ειναι οι αλλοι... 


Τελεια!!!!

2 comments:

  1. Καλημερα georgina !!! Σημερα ειδα οτι συμμετειχες στο παιχνιδακι γιατι δεν ξερω το προφιλ σου δεν μου βγαζει το blog σου και δεν μπορουσα να σε βρω!!!Να χαιρεσαι την Πηνελοπη σου...Και του χρονου το δεντρακι σας!!!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ Γωγώ μου!!!!Ειμαι νεα εδω και ισως κατι δεν εχω ρυθμίσει καλα...θα το ψαξω..φιλακια!!!

    ReplyDelete

Share |