Thursday 14 October 2010

Περί μπάνιου....

Το καλοκαίρι δήλωσα συμμετοχή στο διαγωνισμό του mammyland για να κερδίσω ένα μπανακι flexibath γιατί αυτό που ήδη είχα ενιωθα πως δεν με εξυπηρετούσε πια...είμαστε ηδη 13,5 κιλά και 86 πόντους...και δεν πολυχώραγε η μικρή μέσα.
Ωστόσο οφείλω να ομολογήσω πως ήταν από τα καλύτερα δώρα που έχω πάρει...(Αλεξάνδρα ευχαριστούμε πολυ πολυ!!!). Το προτείνω ανεπιφύλακτα για νεες μανούλες με χωρο στο μπα΄νιο γιατι είναι αρκετά μεγάλο...ειναι το μπανακι της Brevi το Bagnotime reversible με ενσωματωμένη αλλαξιέρα και όλο το χεμώνα με εξυπηρέτησε πολύ...μια και δεν χρειαζόταν να την πηγαίνω στο δωμάτιό της για να την ντύνω όταν είχε ψύχρα..Απο την άλλη,  εξ αρχης ήθελα κάτι τέτοιο γιατι ήθελα να έχω την δυνατότητα να την κάνω μπάνιο μόνη μου, χωρίς βοήθεια και χωρίς να εξαρτώμαι από τον άντρα μου ή τους γονείς μου για να ακολουθήσω το πρόγραμμα του παιδιού. Ασε δε που ήταν σωτήριο για τη μέση!! Καμία καταπόνηση να σκυβεις να το πλύνεις, να καθεσαι στα γόνατα...Για να μην πολυλογώ το μπανακι αυτο για μενα ήταν ίσως από τις καλύτερες αγορές-δώρα που εκανα για την μικρή Πηνελόπη (αλλά και για τη μαμα!!!)

Τελικά λοιπόν στο διαγωνισμό του καλοκαιριού κέρδισα!!!Και τώρα κάνουμε πια μπάνιο στο flexibath που η Πηνελόπη λατρεύει!!! "Μπάνιο παπάκια " μου λέει κάθε βράδυ!!! Είναι εκπληκτικό!!!Την χωραει μεσα κανονικά παίζει με τα παπάκια της και πιάνει ελάχιστο χώρο...Δεν γλιστράει...αν και εγω έβαλα για καλό και για κακό κατι αυτοκόλλητα για να μην γλιστράει και το μωρο μου ειναι πολύ ευχαριστημενο...για έναν ακόμα λόγο...τώρα μπάινουμε μαζί στην μπανιέρα και μπορεί να με καταβρέχει!!!!!!!Δεν περίμενα να το ευχαριστηθούμε τόσο πολύ!!!

Ευχαριστούμε πολύ την mariaevita!!!

Τι λέτε κι εσείς;;;

1 comment:

  1. καλημερα Georgina! και εμείς έχουμε πάρει το flexibath Kai είμαστε πολύ ευχαριστημένοι!ο μικρός μου είναι 50 ημερών και με εχει βολέψει απιστευτα.Τον κάνω μπάνιο και μέτα το κλείνω και το αποθηκεύω.Ετσι δεν μου πιάνει καθόλου χώρο!!

    ReplyDelete

Share |